Siemens WT46E302NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46E302NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

ballo666 27-07-2012
Geschreven voor: Siemens WT46E302NL

Leuke droger maar ik mis dat de droger 2 kanten op kan draaien.
Bij beddengoed wordt alles in elkaar gedraaid en dat is jammer voor de rest een topmachine.

MoiteZ 17-09-2009
Geschreven voor: Siemens WT46E302NL

Apparaat droogt veel sneller en beter dan mijn oude droger. Scheelt ook dat het een 7kg inhoud heeft. Ik ben zeer tevreden. Hij staat in de keuken en daarom is het ook geweldig, dat het geluidsniveau heel laag is!

monique983 15-04-2009
Geschreven voor: Siemens WT46E302NL

ik heb nu een paar maanden deze droger.
hiervoor een AEG droger gehad.
als ik deze siemens droger vergelijk met de vorige droger ben ik minder tervreden.
als je mijn oude droger op kastdroog zette dan kwam mijn wasgoed er goed droog uit. met deze droger moet ik hem op kastdroog plus zetten dus hij is veel langer bezig.
beddengoed kan ik er niet in drogen, tijdens het drogen draait het beddengoed tot één grote bal en moet je het na 2 uur drogen alsnog ophangen.
ook zit het stoffilter niet op een fijne plek.
als je je wasgoed uit de droger haalt komt je wasgoed altijd in aanraking met het stof rooster.
de droger maakt wel veel minder herrie als mijn oude droger.

yvonne 1955 23-02-2009
Geschreven voor: Siemens WT46E302NL

Sinds half januari is deze droger in mijn bezit. Hiervoor had ik een droger met luchtuitlaat naar buiten).
Ik ben zeer tevreden over deze droger. Hij droogt erg snel; een volle wasmachine binnen 1 uur. De was komt er perfect droog uit. De grote deur is erg handig, evenals de verlichting binnenin. De machine maakt weinig geluid en de lichte machinegeur is na een paar weken verdwenen.
Het waterreservoir is gemakkelijk leeg te maken, het pluizenfilter vind ik iets minder handig, omdat er ook pluis buiten het filter terecht komt, waar je niet goed bijkunt.

Huithi 05-02-2009
Geschreven voor: Siemens WT46E302NL

Eind december 2008 gekocht. Helaas een slechte ervaring. Een chemische- / rubberstank waar je onpasselijk van wordt. Dit apparaat is identiek aan de Bosch wte86302 waar in een review ook de opmerking van de chemische lucht wordt vermeld.Het apparaat wordt erg warm aan de buitenkant. Hij droogt goed en geeft direct de juiste droogtijd aan. Een nadeel is als je het programma instelt op kastdroog dan komen de handdoeken er niet droog uit. Daarvoor moet je kiezen de optie kastdroog+. De grote deuropening is een voordeel. Jammer dat de was in de hoeslakens terecht komt. Jammer dat de slang niet standaard bijgeleverd wordt.Ik heb deze Siemens kunnen omruilen voor een AEG.

Annemarie123 20-01-2009
Geschreven voor: Siemens WT46E302NL

Ik heb lang getwijfeld tussen een (dure)warmtepompdroger met energielabel A en deze (goedkopere) B-label droger van Siemens. Ik heb gelezen dat de geclaimde energiebesparing met een A-label droger gebaseerd is op een maximaal gevulde droger; meestal droog je veel minder was in één beurt en doe je er dus ook veel langer over om de meerprijs van een A- droger terug te verdienen. Kortom, het is dus de 46E302NL geworden. Hij droogt supersnel (ongeveer in de helft van de aangegeven programmatijd, waarschijnlijk doe ik er te weinig in) , is stil en voelt degelijk aan. Alleen het ontgrendelknopje voor het condenselement had beter ontworpen kunnen worden.

Bjorn H 05-09-2008
Geschreven voor: Siemens WT46E302NL

Deze droger bevalt vooralsnog prima. Hij is een stuk stiller dan de Parnall droger die we hiervoor hadden, en de badkamer (waar hij staat) wordt ook een heel stuk minder warm. Wel ruikt de machine nog een beetje naar olie, maar dat wordt al minder.
Vooralsnog dus een top-aankoop!

Verona 16-02-2008
Geschreven voor: Siemens WT46E302NL

Prima droger, erg stil. Grote deur, wat ik een enorme verbetering vind t.o.v. de bovenlader droger die ik hier voor had. Het valt me alleen op dat na elke droogbeurt de opvangbak voor het water helemaal vol zit, maar misschien is dat alleen in het begin. Tot nu toe bevalt me deze droger erg goed.